سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی تاب

امروز یک روز خوب خداست و از اینکه دارم تو یک روز خوب خدا زندگی می کنم مشعوفم . شما نیستید ؟

 آدم  لذت زنده بودن رو با چی می تونه بسنجه قابل ارزش گذاری نیست. شما می تونی ارزش یک لحظه نفس کشیدن رو به من بگید؟ چند تا شمش طلا؟ چند میلیارد دلار؟ و...

من خیلی خوشحالم ، چون به اون چیزهائی که دیگران بهش فکر می کنن و افسرده می شن فکر نمی کنم. من یک دوستی دارم که خدا حفظش کنه. اون یک پیرایشگره . چون سنش از من خیلی بیشتره بهم محبت می کرد و منو نصحیت می کرد در حد تیم ملی. شعارش این بود. داری شاد باش نداری شاد باش.

این راز خوشبختیه. رضایت. رضایت از اون چیزی که خداوند تقدیرت می کنه. وقتی به درجه رضا بررسی اون موقع است که طعم خوشبختی رو می چشی . وگرنه اگه گنج قارونو داشته باشی و تو کاخ سلیمان زندگی کنی بازم اندوهه که از سر و کولت بالا می ره. نمی تونی ازش جداشی و همدم همیشگیت می شه.

یه مطلبی رو همیشه برای دوستام زمانی که خیلی خوشم تعریف می کنم. شما اگر همسن و سال من باشی حتماً کارتون خرگوش و لاکپشت رو دیدی من از داستانهاش چیزی یادم نیست و لی تنها جای اون کارتون که منو مسحور خودش کرده ابتدای اون بود زمانی که اسمها و رسمها تمام می شد خرگوش از پشت کاغذی که نوشته روش می اومد رو پاره می کرد و فریاد می زد " خدایا بخاطر این روز خوبی که بمن دادی ازت متشکرم"

همین!


نوشته شده در دوشنبه 91/8/22ساعت 4:7 عصر توسط امید احمدنژاد نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت